The First Step

"Ketten a világ ellen" Ez az, amit akkor láthattok, amikor feljöttök ide. Az első gondolatotok az lehet, hogy mi a fene ez tulajdonképpen? Aztán elkezditek olvasni, és rájöttök. Itt ez nem egy egyszerű összeesküvés. Nem. Ez a mi harcunk. És mi harcosok vagyunk. Csatlakozhatsz hozzánk az ellenállókhoz, de nem ajánlatos. Ez egy veszélyes üzlet. Szóval, mielőtt bármit is elkezdenél olvasni, kérdezd meg magadtól. Elég bátor vagyok, hogy ezt olvassam?
A jelszavunk pedig csak ennyi:

"Az igazság győzedelmeskedik a rossz felett. Mindig mi nyerünk."

Ashes & Goth Girl

2015. szeptember 3., csütörtök

Ha már az aktualitásokról van szó....

Hozzávalók: Felhívás, nyomokban spoilert tartalmazhat!
Majd újra lesz...HÁBORÚ! Esküszöm, hogy ez a könyv csak ezt, és ennek tényét dolgozza fel. Egy tipikus történelmi sztoriról van szó, ami a harmadik világháború idején történik.
 Kiakasztó dolgok  No. 1.: Mi az, hogy a két főhős rokonok? És akkor hogy a francba lehet az, hogy ennyire vonzódnak egymáshoz? Ez beteges! Esküszöm! Én nem vagyok elitélő ember, de ez, már nekem is sok.
                             No.2.: Ez a könyv rövid. Túl rövid ahhoz, hogy a cselekmények, és az igazi érzelmi szálak kiteljesedhessenek. Mire a szerző belejön az írásba, már vége is a könyvnek. És mi lesz az olvasóval és az ő beteljesedésével?
                             No.3.: A vég...Hogy lehet ilyen csattanóval befejezni egy könyvet, mikor az egészet végig kell szenvedni? Komolyan nem értem, hogy ha az írónő ilyen jó, ahogy a végén azt bebizonyítja, akkor miért nem lehet ezt a szintet végig hozni?
                             No. 4.: Oké, lehet csak én érzem ezt tragikusnak, de az eleje sincs a legjobb helyzetben:
"Elizabeth a nevem, de senki nem szólit így. Mikor megszülettem, és az apám rám nézett, biztos arra gondolt, hogy olyan méltóságteljes, szomorú képem van, mint egy középkori királynőnek vagy egy halottnak. Később kiderült, hogy átlagos vagyok, nincs bennem semmi különös. Még az életem is tök átlagos volt eddig. Ez egy Daisy élete, nem egy Elizabethé."
A könyv első pár sora...Még hogy ez egy átlagos lány? Aki a saját rokonába szerelmes, és olyan dolgokat lát a háborúban, amit egy tizenévesnek nem kéne? Már nem azért, de ez azért enyhe túlzás. És mennyire mainstream kezdés ez már?

Na jó, asszem ennyi...ha nem lenne még valami...          No. 5.: A srác, aki a rokona....nem, le sem akarom írni....de így van....GONDOLATOLVASÓ! Hát hogy a fenébe ne? Azt hiszem ehhez nincs mit hozzáfűznöm. Mindenki érti. Értékeljünk.

Megjegyzés: Én nem olvasnám el újra, és állítólag jó film készült belőle!

Kinek ajánlom? Akiknek öngyilkos gondolataik vannak, és nem értik, hogy az élet miért olyan kegyetlen amilyen. És persze a háború őrülteknek, mert van pár durva pillanat is benne.

Hozzá illő zene: M83 - Wait

A könyv adatai: Moly.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése